O soutěži

Hledáme hvězdy mezi e-shopy

V březnu 2019 budou ty nejzářivější hvězdy e-shopového nebe vyhlášeny již podesáté a stejně jako v předchozích letech o nich rozhodnou reální zákazníci a odborná porota. Heureka v soutěži ShopRoku vyhlásí nejkvalitnější, nejpopulárnější a nejzajímavější e-shopy českého internetu za rok 2018.

Registrace do soutěží byly ukončeny. Hlasování pokračuje.
Výsledky se dozvíte 14. 3. 2019.

Cena kvality

Cena zákazníků, kteří hodnotí své zkušenosti s nákupem v e-shopech za uplynulý rok. Minulý rok vzešel vítěz z více jak 4,5 miliónů vyplněných dotazníků. Vyhlásíme vítěze a dva finalisty ve 13 kategoriích a vítěze a finalisty ve 44 podkategoriích. Současně vyhlásíme absolutního vítěze, tedy nejkvalitnější e-shop roku 2018.

Přihlášení

Do Ceny kvality zapojujeme všechny e-shopy, které využívají službu Ověřeno zákazníky a zároveň jsou držiteli certifikátu této služby. Zapojené obchody mají možnost si zvolit kategorii, ve které se chtějí o cenu ucházet. Kategorii je možné vybrat od 3. 12. 2018 do 31. 1. 2019, a to v administraci obchodu na Heureka.cz v záložce Cena kvality. Pokud si obchod kategorii nezvolí, přidělíme mu ji. Vyhrazujeme si právo přeřadit e-shop do jiné, vhodnější kategorie, pokud zvolená kategorie nebude korespondovat s většinovým sortimentem, který e-shop prodává.

Vyhlášení

Vyhlášeni budou finalisté a vítězové jednotlivých podkategorií. Z těchto vítězů/finalistů vzniknou v jednotlivých hlavních kategoriích dva finalisté a jeden vítěz. Cenu obdrží vždy vítěz hlavní kategorie. Na závěr vyhlásíme ze 13 vítězů hlavních kategorií absolutního vítěze Ceny kvality. Všichni finalisté a vítězové jsou oprávněni užívat ikonku Finalista/Vítěz ShopRoku 2018 Cena Kvality v kategorii, ve které uspěli. Vyhlášení e-shopů probíhá na základě kritérií z dotazníků spokojenosti, zejména se hledí na procento doporučujících zákazníků, dále se hledí i na dodací dobu, komunikace obchodu, přehlednost webových stránek, ale i počet hodnocení.

Soutěžní kategorie

Pokud si nejste jisti, kam váš e-shop zařadit, podívejte se na obsah soutěžních kategorií dle následujícího seznamu.

    • Autodoplňky
    • Autodíly
    • Moto
    • Pneumatiky
    • Bytové doplňky
    • Koupelny
    • Kuchyně
    • Dětské zboží
    • Dílna
    • Nábytek
    • Osvětlení
    • Stavebniny
    • Topení
    • Zahrada
    • Bílé zboží
    • Foto
    • TV, video, audio
    • Erotické zboží
    • Chovatelství
    • E-kouření a tabák
    • Galanterie
    • Hudební nástroje
    • Ruční práce a tvoření
    • Rybaření
    • Kosmetika
    • Oční optika
    • Parfémy
    • Zdraví
    • Módní doplňky
    • Oblečení
    • Obuv
    • Obchodní domy
    • Fitness
    • Sportovní vybavení
    • Sportovní výživa
    • Hry a herní zařízení
    • Kancelářské potřeby
    • Mobily a GPS
    • PC a příslušenství
    • Software
    • Tiskárny a příslušenství
    • Dárky a zábava
    • Filmy a hudba
    • Jídlo a nápoje
    • Knihy a e-čtení
    • Masky a kostýmy
    • Zážitky

Cena popularity

Cena internetových uživatelů, kteří vybírají své nejoblíbenější e-shopy roku 2018. Hlasování probíhá pomocí jednoduchého formuláře od 3. 12. 2018 do 28. 2. 2019. Vyhlášen bude vždy jeden vítěz ve 13 kategoriích, podle toho co e-shop prodává. Z těchto vítězů bude vyhlášen 1 absolutní vítěz Ceny popularity. Kategorii, ve které chce být e-shop zařazen si zvolí v administraci obchodu na Heureka.cz v záložce Cena popularity.

Přihlášení

Do Ceny popularity není potřeba se registrovat, ale obchod si může v administraci obchodu na Heureka.cz v záložce Cena popularity zvolit, ve které kategorii se chce o Cenu popularity ucházet. E-shopy mohou aktivně vyzývat své uživatele k hlasování například skrze newslettery či bannery na svém webu, případně jinou formou reklamy (TV, radio). Povolené jsou také tzv. spotřebitelské soutěže. Zakázáno je zejména kupování hlasů prostřednictvím slev na nákup v obchodě a podmiňování hlasů slevou či zvýhodněním na nákup v e-shopu. Obchody, které poruší podmínky, ze soutěže vyřadíme. Bannery pro e-shopy pro podporu hlasování jsou ke stažení na https://www.shoproku.cz/podpora-hlasovani.

Vyhlášeni budou vítězové ve 13 kategoriích a jeden absolutní vítěz.

Hlasování

V Ceně popularity může hlasovat každý internetový uživatel, a to v období od 3. 12. 2018 do 28. 2. 2019. Stačí jen vybrat jeden až tři nejoblíbenější e-shopy, odeslat hlasovací formulář a potvrdit své hlasování kliknutím na link, který mu přijde do e-mailu. V průběhu soutěže může každý uživatel hlasovat pouze jednou. Další hlasy od jednoho uživatele budeme ignorovat.

Hlasovat v Ceně Popularity

Vaše hlasování a osobní údaje zpracováváme pro účely vyhodnocení soutěže a informování o výsledcích. Bližší informace o zpracování osobních údajů, zejména předávání údajů mimo EU a vašich právech, najdete v sekci Ochrana osobních údajů.

Vyhlášení

Vyhlášeno bude 13 vítězů v jednotlivých kategoriích a z nich bude vyhlášen 1 absolutní vítěz v Ceně popularity. Cenu obdrží absolutní vítěz Ceny popularity. Všichni vítězové jsou oprávněni užívat ikonku Vítěz ShopRoku 2018 Cena Popularity v kategorii, ve které zvítězí.

Podpora hlasování

Umístěte ikony pro podporu hlasování na svůj web a získejte co nejvíce hlasů pro váš e-shop.

Soutěžní kategorie

Vybírat můžete z následujících kategorií, které korespondují s hlavními kategoriemi v Ceně kvality.

    • Auto - moto
    • Bydlení a design
    • Dětské zboží
    • Dům a zahrada
    • Elektro
    • Erotické zboží
    • Hobby
    • Krása a zdraví
    • Móda a doplňky
    • Obchodní domy
    • Sport a fitness
    • Výpočetní a telekomunikační technika
    • Zábava a volný čas

Cena Heureky

Cena udělená odbornou porotou složenou z předních osobností českého e-commerce trhu. O cenu se mohou ucházet e-shopy, které jsou něčím výjimečné, stojí za nimi zajímavý příběh, přispívají k sociální integraci, nebo jsou jakkoliv unikátní. Vyhlásíme vítěze a dva finalisty.

Přihlášení

Registrace do Ceny Heureky probíhá pomocí formuláře v období od 3. 12. 2018 do 31. 1. 2019. Registrovat e-shop, který je něčím zajímavý, může kdokoliv — jeho provozovatel, jeho zákazník a podobně. Registrace e-shopu na Heurece není podmínkou. Při vyplňování formuláře uveďte, kdo e-shop přihlašuje plus kontaktní údaje, link na e-shop, stručný popis činnosti e-shopu a informace, čím je výjimečný a proč by právě tento e-shop měl vyhrát.

Hlasování

Po ukončení registrací budou vybrány ty nejzajímavější projekty a zařazeny do nominace. Z nominovaných pak vybere odborná porota dva finalisty a vítězný e-shop, který získá Cenu Heureky.

Vyhlášení

Vyhlášeni budou dva finalisté a jeden vítěz. Finalisté i vítěz jsou oprávněni užívat ikonku Finalista/Vítěz ShopRoku 2018 Cena Heureky.

Odborná porota

Tomáš Braverman
Tomáš Braverman
CEO Heureka
Simona Kijonková
Simona Kijonková
Zakladatelka Zásilkovna a CEO holdingu Packeta
Johan Hornof
Johan Hornof
CTO / E-commerce at manGoweb
Petra Vančurová
Petra Vančurová
Podnikatelka, youtuberka, majitelka kosmetické značky
Jan Vetyška
Jan Vetyška
Výkonný ředitel APEK
Martin Wallner
Martin Wallner
co-founder Mixit.cz, vítěz Ceny Heureky 2017
František Štrupl
František Štrupl
Vedoucí obchodního oddělení, Google Česká republika
David Špinar
David Špinar
CEO at Miton
Barbora Tyllová
Barbora Tyllová
Country Manager pro Česko, Slovensko a Maďarsko, PayU S.A.

Pořadatelem soutěže ShopRoku 2018 je společnost Heureka Shopping, s.r.o. provozovatel nákupního rádce Heureka.cz, který lidem radí při výběru produktů a kvalitních obchodů. Pořadatel si vyhrazuje právo konečného rozhodnutí ve všech záležitostech souvisejících s pořádáním soutěže, a to včetně jejího přerušení, odvolání, či úpravy pravidel. Pokud vznikne důvodné podezření, že výsledky soutěže se subjekt pokusil zfalšovat, nebo porušit podmínky, má pořadatel právo daný obchod ze soutěže vyřadit.