O soutěži

Hledáme hvězdy mezi e-shopy

V březnu 2017 budou ty nejzářivější hvězdy e-shopového nebe vyhlášeny již poosmé a stejně jako v předchozích letech o nich rozhodnou reální zákazníci a odborná porota. Heureka v soutěži ShopRoku vyhlásí nejkvalitnější, nejpopulárnější a nejzajímavější e-shopy českého internetu za rok 2016.

Registrace do soutěží byly ukončeny. Hlasování pokračuje.
Výsledky se dozvíte 23.3.2017.

Cena kvality

Cena zákazníků, kteří hodnotí své zkušenosti s nákupem v e-shopech za uplynulý rok. Minulý rok vzešel vítěz ze 4 miliónů vyplněných dotazníků. Vyhlásíme vítěze a dva finalisty ve 13 kategoriích a vítěze a finalisty ve 40 podkategoriích. Současně vyhlásíme absolutního vítěze, tedy nejkvalitnější e-shop roku 2016.

Přihlášení

Do Ceny kvality zapojujeme všechny e-shopy, které využívají službu Ověřeno zákazníky a zároveň jsou držiteli certifikátu této služby. Zapojené obchody mají možnost si zvolit kategorii, ve které se chtějí o cenu ucházet. Kategorii je možné vybrat od 1. 12. 2016 do 31. 1. 2017, a to v administraci obchodu na Heureka.cz v záložce Cena kvality. Pokud si obchod kategorii nezvolí, přidělíme mu ji. Vyhrazujeme si právo přeřadit e-shop do jiné, vhodnější kategorie, pokud zvolená kategorie nebude korespondovat s většinovým sortimentem, který e-shop prodává.

Vyhlášení

Vyhlášeni budou finalisté a vítězové jednotlivých podkategorií. Z těchto vítězů/finalistů vzniknou v jednotlivých hlavních kategoriích dva finalisté a jeden vítěz. Cenu obdrží vždy vítěz hlavní kategorie. Na závěr vyhlásíme ze 13 vítězů hlavních kategorií absolutního vítěze Ceny kvality. Všichni finalisté a vítězové jsou oprávněni užívat ikonku Finalista/Vítěz ShopRoku 2016 Cena Kvality v kategorii, ve které uspěli. Hodnocení e-shopů probíhá na základě kritérií z dotazníků spokojenosti, zejména se hledí na: dodací dobu, procento doporučujících zákazníků, komunikace obchodu, přehlednost webových stránek, ale i počet hodnocení.

Soutěžní kategorie

Pokud si nejste jisti, kam váš e-shop zařadit, podívejte se na obsah soutěžních kategorií dle následujícího seznamu.

    • Autodoplňky
    • Autodíly
    • Pneumatiky
    • Bytový textil a doplňky
    • Koupelny
    • Kuchyně
    • Dětské zboží
    • Dílna
    • Nábytek
    • Stavebniny
    • Zahrada
    • Bílé zboží
    • Foto
    • TV, video, audio
    • Erotické zboží
    • Chovatelství
    • E-kouření a tabák
    • Galanterie
    • Hudební nástroje
    • Ruční práce a tvoření
    • Rybaření
    • Kosmetika
    • Parfémy
    • Zdraví
    • Módní doplňky
    • Oblečení
    • Obuv
    • Obchodní domy
    • Fitness
    • Sportovní vybavení
    • Sportovní výživa
    • Kancelářské potřeby
    • Mobily a GPS
    • PC a příslušenství
    • PC hry a herní zařízení
    • Software
    • Tiskárny a příslušenství
    • Dárky a zábava
    • Filmy a hudba
    • Jídlo a nápoje
    • Knihy a e-čtení
    • Masky a kostýmy
    • Zážitky

Cena popularity

Cena internetových uživatelů, kteří vybírají své nejoblíbenější e-shopy roku 2016. Hlasování bude probíhat pomocí jednoduchého formuláře od 1. 12. 2016 do 28. 2. 2017. Vyhlášen bude jeden absolutní vítěz s největším počtem hlasů a devět finalistů.

Přihlášení

Do Ceny popularity není potřeba se registrovat. E-shopy mohou aktivně vyzývat své uživatele k hlasování například skrze newslettery či bannery na svém webu, případně jinou formou reklamy (TV, radio). Povolené jsou také tzv. spotřebitelské soutěže. Zakázáno je zejména kupování hlasů prostřednictvím slev na nákup v obchodě a podmiňování hlasů slevou či zvýhodněním na nákup v e-shopu. Obchody, které poruší podmínky, ze soutěže vyřadíme. Bannery pro e-shopy pro podporu hlasování jsou ke stažení na www.shoproku.cz/podpora-hlasovani.

Vyhlášen bude jeden absolutní vítěz s největším počtem hlasů a devět finalistů.

Hlasování

V Ceně popularity může hlasovat každý internetový uživatel, a to v období od 1. 12. 2016 do 28. 2. 2017. Stačí jen na stránce s hlasováním vybrat jeden až tři nejoblíbenější e-shopy a odeslat hlasovací formulář. V průběhu soutěže může každý uživatel hlasovat pouze jednou. Další hlasy od jednoho uživatele budou ignorovány.

Hlasovat v Ceně Popularity

Vyhlášení

Vyhlášeno bude 9 finalistů a jeden absolutní vítěz. Všichni finalisté a vítězové jsou oprávněni užívat ikonku Finalista/Vítěz ShopRoku 2016 Cena Popularity.

Podpora hlasování

Umístěte ikony pro podporu hlasování na svůj web a získejte co nejvíce hlasů pro váš e-shop.

Cena Heureky

Cena udělená odbornou porotou složenou z předních osobností českého e-commerce trhu. O cenu se mohou ucházet e-shopy, které jsou něčím výjimečné, stojí za nimi zajímavý příběh, přispívají k sociální integraci, nebo jsou jakkoliv unikátní. Vyhlásíme vítěze a dva finalisty.

Přihlášení

Registrace do Ceny Heureky probíhá pomocí formuláře v období od 1. 12. 2016 do 31. 1. 2017. Registrovat e-shop, který je něčím zajímavý, může kdokoliv — jeho provozovatel, jeho zákazník a podobně. Registrace e-shopu na Heurece není podmínkou. Při vyplňování formuláře uveďte, kdo e-shop přihlašuje plus kontaktní údaje, link na e-shop, stručný popis činnosti e-shopu a informace, čím je výjimečný a proč by právě tento e-shop měl vyhrát.

Registrovat do Ceny Heureky

Výsledky se dozvíte 23. 3. 2017

Hlasování

Po ukončení registrací budou vybrány ty nejzajímavější projekty a zařazeny do nominace. Z nominovaných pak vybere odborná porota dva finalisty a vítězný e-shop, který získá Cenu Heureky.

Vyhlášení

Vyhlášeni budou dva finalisté a jeden vítěz. Finalisté i vítěz jsou oprávněni užívat ikonku Finalista/Vítěz ShopRoku 2016 Cena Heureky.

Odborná porota

Tomáš Braverman
Tomáš Braverman
CEO Heureka
Jan Vetyška
Jan Vetyška
Výkonný ředitel APEK
Ján Simkanič
Ján Simkanič
Výkonný ředitel Internet Info
Pavlína Louženská
Pavlína Louženská
Marketing & Love ZOOT
Tomáš Čupr
Tomáš Čupr
CEO Rohlik.cz
Tomáš Vyhnálek
Tomáš Vyhnálek
Ředitel fundraisingu
Člověk v tísni - Skutečný dárek
Vítěz Ceny Heureky 2015
Marie Chytilová
Marie Chytilová
CEO Slevomat.cz
Ondřej Raška
Ondřej Raška
Founding partner at Miton
Šárka Petříková
Šárka Petříková
Produktová managerka
Biddingtools Group s.r.o.
Držitel certifikátu Heureky

Pořadatelem soutěže ShopRoku 2016 je společnost Heureka Shopping, s.r.o. provozovatel nákupního rádce Heureka.cz, který lidem radí při výběru produktů a kvalitních obchodů. Pořadatel si vyhrazuje právo konečného rozhodnutí ve všech záležitostech souvisejících s pořádáním soutěže, a to včetně jejího přerušení, odvolání, či úpravy pravidel. Pokud vznikne důvodné podezření, že výsledky soutěže se subjekt pokusil zfalšovat, nebo porušit podmínky, má pořadatel právo daný obchod ze soutěže vyřadit.