O soutěži

CENA KVALITY

Cena zákazníků, kteří hodnotí své zkušenosti s nákupem v e-shopech za uplynulý rok. Vyhlásíme vítěze a dva finalisty ve 13 kategoriích a vítěze a finalisty ve 47 podkategoriích. Současně vyhlásíme absolutního vítěze, tedy nejkvalitnější e-shop roku 2021.

Přihlášení

Do Ceny kvality zapojujeme všechny e-shopy, které využívají službu Ověřeno zákazníky a zároveň jsou držiteli certifikátu této služby. Zapojené obchody mají možnost si zvolit kategorii, ve které se chtějí o cenu ucházet. Kategorii je možné vybrat od 1. 12. 2021 do 28. 2. 2022, a to v administraci obchodu na Heureka.cz v záložce Cena kvality. Pokud si obchod kategorii nezvolí, přidělíme mu ji. Vyhrazujeme si právo přeřadit e-shop do jiné, vhodnější kategorie, pokud zvolená kategorie nebude korespondovat s většinovým sortimentem, který e-shop prodává.

Vyhlášení

Vyhlášeni budou finalisté a vítězové jednotlivých podkategorií. Z těchto vítězů/finalistů vzniknou v jednotlivých hlavních kategoriích dva finalisté a jeden vítěz. Cenu obdrží vždy vítěz hlavní kategorie. Na závěr vyhlásíme ze 13 vítězů hlavních kategorií absolutního vítěze Ceny kvality. Všichni finalisté a vítězové jsou oprávněni užívat ikonku Finalista/Vítěz ShopRoku 2021 Cena Kvality v kategorii, ve které uspěli. Vyhlášení e-shopů probíhá na základě kritérií z dotazníků spokojenosti, zejména se hledí na procento doporučujících zákazníků, dále se hledí i na dodací dobu, komunikace obchodu, přehlednost webových stránek, ale i počet hodnocení.

Soutěžní kategorie

Pokud si nejste jisti, kam váš e-shop zařadit, podívejte se na obsah soutěžních kategorií dle následujícího seznamu.

Auto-moto Bydlení a design Dětské zboží Dům a zahrada Elektro Erotické zboží Hobby Krása a zdraví Móda a doplňky Obchodní domy Sport a fitness Výpočetní a telekomunikační technika Zábava a volný čas
  • Autodíly
  • Autodoplňky
  • Moto
  • Pneumatiky
  • Bytové doplňky
  • Koupelny
  • Kuchyně
  • Dětské zboží
  • Dílna
  • Nábytek
  • Osvětlení
  • Stavebniny
  • Topení
  • Zahrada
  • Bílé zboží
  • Foto
  • TV, video, audio
  • Erotické zboží
  • E-kouření a tabák
  • Galanterie
  • Hudební nástroje
  • Chovatelství
  • Ruční práce a tvoření
  • Rybaření
  • Kosmetika
  • Oční optika
  • Parfémy
  • Zdraví
  • Módní doplňky
  • Oblečení
  • Obuv
  • Obchodní domy
  • Fitness
  • Sportovní vybavení
  • Sportovní výživa
  • Hry a herní zařízení
  • Kancelářské potřeby
  • Mobily a GPS
  • PC a příslušenství
  • Software
  • Tiskárny a příslušenství
  • Dárky a zábava
  • Filmy a hudba
  • Jídlo a nápoje
  • Knihy a e-čtení
  • Masky a kostýmy
  • Zážitky

CENA POPULARITY

Cena internetových uživatelů, kteří vybírají své nejoblíbenější e-shopy roku 2021. Hlasování probíhá pomocí jednoduchého formuláře od 1. 12. 2021 do 28. 2. 2022. Vyhlášen bude vždy jeden vítěz ve 13 kategoriích, podle toho co e-shop prodává. Z těchto vítězů bude vyhlášen 1 absolutní vítěz Ceny popularity. Kategorii, ve které chce být e-shop zařazen si zvolí v administraci obchodu na Heureka.cz v záložce Cena popularity.

Přihlášení

Do Ceny popularity není potřeba se registrovat, ale obchod si může v administraci obchodu na Heureka.cz v záložce Cena popularity zvolit, ve které kategorii se chce o Cenu popularity ucházet. E-shopy mohou aktivně vyzývat své uživatele k hlasování například skrze newslettery či bannery na svém webu, případně jinou formou reklamy (TV, radio). Spotřebitelské soutěže jsou zakázány. Zakázáno je zejména kupování hlasů prostřednictvím slev na nákup v obchodě a podmiňování hlasů slevou či zvýhodněním na nákup v e-shopu apod. Obchody, které poruší tyto podmínky, máme právo ze soutěže vyřadit. Více se dozvíte níže v bodě 6.7. pravidel. Bannery pro e-shopy pro podporu hlasování jsou ke stažení na https://www.shoproku.cz/podpora-hlasovani.

Vyhlášeni budou vítězové ve 13 kategoriích a jeden absolutní vítěz.

Hlasování

V Ceně popularity může hlasovat každý internetový uživatel, a to v období od 1. 12. 2021 do 28. 2. 2022. Stačí jen vybrat jeden až tři nejoblíbenější e-shopy, odeslat hlasovací formulář a potvrdit své hlasování kliknutím na link, který mu přijde do e-mailu. V průběhu soutěže může každý uživatel hlasovat pouze jednou. Další hlasy od jednoho uživatele budeme vyřazovat.

Hlasovat v Ceně popularity

Vaše hlasování a osobní údaje zpracováváme pro účely vyhodnocení soutěže a informování o výsledcích. Bližší informace o zpracování osobních údajů, zejména předávání údajů mimo EU a vašich právech, najdete v sekci Ochrana osobních údajů.

Vyhlášení

Vyhlášeno bude 13 vítězů v jednotlivých kategoriích a z nich bude vyhlášen 1 absolutní vítěz v Ceně popularity. Cenu obdrží absolutní vítěz Ceny popularity. Všichni vítězové jsou oprávněni užívat ikonku Vítěz ShopRoku 2021 Cena Popularity v kategorii, ve které zvítězí.

Podpora hlasování

Umístěte ikony pro podporu hlasování na svůj web a získejte co nejvíce hlasů pro váš e-shop.

Soutežní kategorie

Vybírat můžete z následujících kategorií, které korespondují s hlavními kategoriemi v Ceně kvality.

  • Auto - moto
  • Elektro
  • Móda a doplňky
  • Zábava a volný čas
  • Bydlení a design
  • Erotické zboží
  • Obchodní domy
  • Dětské zboží
  • Hobby
  • Sport a fitness
  • Dům a zahrada
  • Krása a zdraví
  • Výpočetní a telekomunikační technika

CENA HEUREKY

Cena udělená odbornou porotou složenou z předních osobností českého e-commerce trhu. O cenu se mohou ucházet e-shopy, které jsou něčím výjimečné, stojí za nimi zajímavý příběh, přispívají k sociální integraci, nebo jsou jakkoliv unikátní. V tomto ročníku budeme oceňovat celkem 5 nejlepších e-shopů, ze kterých následně vyhlásíme dva finalisty a první tři místa.

Přihlášení

Registrace do Ceny Heureky probíhá pomocí formuláře v období od 1. 12. 2021 do 28. 2. 2022. Registrovat e-shop, který je něčím zajímavý, může kdokoliv — jeho provozovatel, jeho zákazník a podobně. Registrace e-shopu na Heurece není podmínkou. Při vyplňování formuláře uveďte, kdo e-shop přihlašuje plus kontaktní údaje, link na e-shop, stručný popis činnosti e-shopu a informace, čím je výjimečný a proč by právě tento e-shop měl vyhrát.

 

 

Registrovat do Ceny Heureky

Vaše osobní údaje zpracováváme pro účely nominace do soutěže, vyhodnocení a informování o výsledcích. Bližší informace o zpracování osobních údajů, zejména předávání údajů mimo EU a vašich právech, najdete v sekci Ochrana osobních údajů.

Hlasování a vyhlášení

Po ukončení registrací budou vybrány ty nejzajímavější projekty a zařazeny do nominace. Z nominovaných pak vybere odborná porota 5 nejlepších e-shopů, ze kterých následně vyhlásíme dva finalisty a první tři místa. Finalisté i vítěz jsou oprávněni užívat ikonku Finalista/3. místo/2. místo/1. místo ShopRoku 2021 Cena Heureky.

PODMÍNKY SOUTĚŽE SHOPROKU 2021

1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto podmínky upravují pravidla soutěže ShopRoku 2021 (dále jen „Soutěž“) a společně s dalšími informacemi k Soutěži, dostupnými na stránkách https://www.shoproku.cz/ v části „O soutěži“, stanovují úplná pravidla Soutěže (dále jen „Podmínky soutěže“).

2. Pořadatel soutěže

2.1. Pořadatelem Soutěže je společnost Heureka Group a.s., se sídlem Karolinská 650/1, 186 00 Praha 8, IČO 078 22 774, která je provozovatelem nákupního rádce Heureka.cz (dále jen „Pořadatel soutěže“).

3. Termín konání soutěže

3.1. Soutěž bude probíhat od 1. 12. 2021 do 28. 2. 2022.

3.2. Vyhlášení vítězů a finalistů se uskuteční dne 7. 4. 2022. Pořadatel soutěže si vyhrazuje právo změnit termín vyhlášení dle potřeby.

4. Soutěžní kategorie

4.1. Soutěž probíhá ve 3 kategoriích, a to Cena kvality, Cena popularity a Cena Heureky.

5. Pravidla soutěže v kategorii Cena kvality

5.1. V kategorii Cena kvality mohou soutěžit a budou do Soutěže automaticky zapojeny všechny e-shopy, které mají implementovanou službu Ověřeno zákazníky a jsou držiteli certifikátu „Ověřeno zákazníky“ v souladu s Obchodními podmínkami programu „Ověřeno zákazníky“ dostupnými na https://www.heurekashopping.cz/pro-obchodni-partnery/podminky-pouzivani/podminky-pouzivani-programu-overeno-zakazniky.

5.2. Soutěžit se bude ve 13 kategoriích a 44 podkategoriích, které jsou zveřejněné na stránkách https://www.shoproku.cz/ v části „O soutěži“.

5.3. Provozovatelé e-shopů musí zvolit kategorii/podkategorii, v rámci které mají zájem se svým e-shopem soutěžit, a to v administraci obchodu na portále Heureka.cz v záložce Cena kvality, přičemž každý e-shop může soutěžit pouze v 1 kategorii/podkategorii.

5.4. V případě, že k volbě kategorie/podkategorie dle předchozího odstavce ze strany provozovatele nedojde, bude e-shopu přidělena Pořadatelem soutěže.

5.5. Pořadatel soutěže si dále vyhrazuje právo přeřadit e-shop do jiné, vhodnější kategorie/podkategorie, pokud provozovatelem zvolená kategorie/podkategorie nebude korespondovat s většinovým sortimentem, který je na e-shopu nabízen.

5.6. Hlasování o finalistech a vítězích proběhne ze strany zákazníků, kteří budou hodnotit své reálné zkušenosti s nákupem v e-shopech za uplynulý rok.

5.7. V každé kategorii a podkategorii bude vyhlášen 1 vítěz a 2 finalisté. Ze 13 vítězů hlavních kategorií bude následně vyhlášen absolutní vítěz Ceny kvality.

6. Pravidla soutěže v kategorii Cena popularity

6.1. V kategorii Cena popularity budou do Soutěže automaticky zapojeny všechny e-shopy obchodníků, kteří jsou s těmito e-shopy registrováni na portálu Heureka.cz a odesílají na portál nabídky svého zboží a služeb způsobem dle čl. 3 Podmínek používání nákupní galerie Heureka.cz, dostupnými na https://www.heurekashopping.cz/pro-zakazniky/podminky-pouzivani-pro-zakazniky/podminky-pouzivani-nakupni-galerie-heureka.cz, a využívají režim PPC.

6.2. Soutěžit se bude ve 13 kategoriích, které jsou zveřejněné na stránkách https://www.shoproku.cz/ v části „O soutěži“.

6.3. Provozovatelé e-shopů musí zvolit kategorii, v rámci které mají zájem se svým e-shopem soutěžit, a to v administraci obchodu na portále Heureka.cz v záložce Cena popularity, přičemž každý e-shop může soutěžit pouze v 1 kategorii. Pro přidělení a změnu kategorie se uplatní pravidla uvedená v čl. 5.4. a 5.5. těchto Podmínek soutěže.

6.4. Hlasování se může účastnit každý internetový uživatel, a to prostřednictvím hlasovacího formuláře a kliknutím na potvrzovací link. Každý uživatel může přidělit svůj hlas 1 až 3 nejoblíbenějším e-shopům. Hlasovat přitom může každý uživatel jen 1krát. Pořadatel soutěže si vyhrazuje právo vyřadit hlasy uživatelů, u kterých zjistí nebo bude mít podezření na porušení výše uvedených pravidel.

6.5. Internetoví uživatelé mohou hlasovat pro jakýkoliv e-shop, a to i pro takový, který nesplňuje podmínku pro automatické zapojení do Soutěže dle čl. 6.1. těchto Podmínek soutěže.

6.6. E-shopy mohou aktivně vyzývat uživatele k hlasování v Soutěži. Povolenými způsoby prezentace je použití newsletterů či bannerů na stránkách e-shopu nebo jiné formy reklamy (TV, rádio apod.).

6.7. Nedovolenou formou prezentace je pořádání spotřebitelských soutěží, s cílem ovlivnit hlasování uživatelů. Dále se nesmí zejména kupování hlasů prostřednictvím slev na nákup v daném e-shopu (nebo v jiném e-shopu konkrétního obchodníka) či jiných zvýhodnění pro nákup v daném e-shopu (nebo v jiném e-shopu konkrétního obchodníka) apod. V případě porušení těchto pravidel můžou být e-shopy ze Soutěže vyřazeny nebo jiným obdobným způsobem v rámci Soutěže sankcionovány ze strany Pořadatele soutěže (zejména snížením počtu získaných hlasů). Hodnocení závažnosti porušení výše uvedených pravidel a volba důsledku je výhradně na rozhodnutí Pořadatele soutěže.

6.8. V každé kategorii bude vyhlášen 1 vítěz. Ze 13 vítězů hlavních kategorií bude následně vyhlášen absolutní vítěz Ceny popularity.

7. Pravidla soutěže v kategorii Cena Heureky

7.1. V kategorii Cena Heureky může být do Soutěže zapojený jakýkoliv e-shop, a to prostřednictvím přihlašovacího formuláře.

7.2. V kategorii Cena Heureky jsou hlavními kritérii pro výběr finalistů a vítězů zejména výjimečnost a zajímavost e-shopů.

7.3. Z nominovaných e-shopů bude odbornou porotou vybráno 5 nejlepších, z kterých budou následně vyhlášené první tři místa a dva finalisté.

8. Oprávnění k užívání ikony ShopRoku 2021

8.1. Všichni finalisté a vítězové jednotlivých kategorií/podkategorií jsou oprávnění k užívání ikony Finalista/Vítěz ShopRoku 2021 s označením kategorie/podkategorie, ve které uspěli. Oprávnění je poskytováno bezplatně.

8.2. Ikona musí být užívána ve verzi, v jaké bude finalistům a vítězům ze strany Pořadatele soutěže poskytnuta a bez předchozího souhlasu ze strany Pořadatele soutěže nesmí být jakkoliv zpracovávána, upravovaná či jinak měněna.

9. Závěrečná ustanovení

9.1. V případě zjištění nebo podezření na porušení těchto Podmínek soutěže některým e-shopem nebo jednání v rozporu s právními předpisy, může Pořadatel soutěže tento e-shop ze Soutěže vyřadit.

9.2. Na výhru v Soutěži nevzniká soutěžícím právní nárok.

9.3. Pořadatel soutěže si vyhrazuje právo kdykoliv v průběhu Soutěže rozšířit jakékoliv soutěžní kategorie/podkategorie.

9.4. Pořadatel soutěže si vyhrazuje právo Soutěž předčasně ukončit.

9.5. Pořadatel soutěže si vyhrazuje právo ve sporných případech rozhodnout s konečnou platností dle vlastního uvážení.

9.6. Pořadatel soutěže neodpovídá za jakékoliv technické problémy, které se v průběhu Soutěže v souvislosti s přihlašováním či hlasováním můžou vyskytnout.

9.7. Pořadatel soutěže nehradí soutěžícím žádné náklady, které jim v souvislosti s účastí v Soutěží vzniknou.

9.8. Pořadatel soutěže si vyhrazuje právo na změnu těchto Podmínek soutěže a jejich následné zveřejnění stejným způsobem, jakým byla Soutěž vyhlášená, a to kdykoliv v průběhu Soutěže.