O soutěži

Opět hledáme hvězdy mezi e-shopy
V březnu 2020 budou ty nejzářivější hvězdy e-shopového nebe vyhlášeny již po jedenácté a stejně jako v předchozích letech o nich rozhodnou reální zákazníci a odborná porota. Heureka v soutěži ShopRoku vyhlásí nejkvalitnější, nejpopulárnější a nejzajímavější e-shopy českého internetu za rok 2019.
Hlasování a registrace do soutěží spuštěny.
Podmínky soutěže
CENA KVALITY
Cena zákazníků, kteří hodnotí své zkušenosti s nákupem v e-shopech za uplynulý rok. Minulý rok vzešel vítěz z více jak 4,5 milionu vyplněných dotazníků. Vyhlásíme vítěze a dva finalisty ve 13 kategoriích a vítěze a finalisty ve 44 podkategoriích. Současně vyhlásíme absolutního vítěze, tedy nejkvalitnější e-shop roku 2019.
Přihlášení
Do Ceny kvality zapojujeme všechny e-shopy, které využívají službu Ověřeno zákazníky a zároveň jsou držiteli certifikátu této služby. Zapojené obchody mají možnost si zvolit kategorii, ve které se chtějí o cenu ucházet. Kategorii je možné vybrat od 2. 12. 2019 do 31. 1. 2020, a to v administraci obchodu na Heureka.cz v záložce Cena kvality. Pokud si obchod kategorii nezvolí, přidělíme mu ji. Vyhrazujeme si právo přeřadit e-shop do jiné, vhodnější kategorie, pokud zvolená kategorie nebude korespondovat s většinovým sortimentem, který e-shop prodává.
Vyhlášení
Vyhlášeni budou finalisté a vítězové jednotlivých podkategorií. Z těchto vítězů/finalistů vzniknou v jednotlivých hlavních kategoriích dva finalisté a jeden vítěz. Cenu obdrží vždy vítěz hlavní kategorie. Na závěr vyhlásíme ze 13 vítězů hlavních kategorií absolutního vítěze Ceny kvality. Všichni finalisté a vítězové jsou oprávněni užívat ikonku Finalista/Vítěz ShopRoku 2019 Cena Kvality v kategorii, ve které uspěli. Vyhlášení e-shopů probíhá na základě kritérií z dotazníků spokojenosti, zejména se hledí na procento doporučujících zákazníků, dále se hledí na počet hodnocení a celkový počet produktů.
Soutěžní kategorie
Pokud si nejste jisti, kam váš e-shop zařadit, podívejte se na obsah soutěžních kategorií dle následujícího seznamu.
CENA POPULARITY
Cena internetových uživatelů, kteří vybírají své nejoblíbenější e-shopy roku 2019. Hlasování probíhá pomocí jednoduchého formuláře od 2. 12. 2019 do 28. 2. 2020. Vyhlášen bude vždy jeden vítěz ve 13 kategoriích, podle toho co e-shop prodává. Z těchto vítězů bude vyhlášen 1 absolutní vítěz Ceny popularity. Kategorii, ve které chce být e-shop zařazen si zvolí v administraci obchodu na Heureka.cz v záložce Cena popularity.
Přihlášení
Do Ceny popularity není potřeba se registrovat, ale obchod si může v administraci obchodu na Heureka.cz v záložce Cena popularity zvolit, ve které kategorii se chce o Cenu popularity ucházet. E-shopy mohou aktivně vyzývat své uživatele k hlasování například skrze newslettery či bannery na svém webu, případně jinou formou reklamy (TV, radio). Povolené jsou také tzv. spotřebitelské soutěže. Zakázáno je zejména kupování hlasů prostřednictvím slev na nákup v obchodě a podmiňování hlasů slevou či zvýhodněním na nákup v e-shopu. Obchody, které poruší podmínky, ze soutěže vyřadíme.
Vyhlášeni budou vítězové ve 13 kategoriích a
jeden absolutní vítěz
Hlasování
V Ceně popularity může hlasovat každý internetový uživatel, a to v období od 2. 12. 2019 do 28. 2. 2020. Stačí jen vybrat jeden až tři nejoblíbenější e-shopy, odeslat hlasovací formulář a potvrdit své hlasování kliknutím na link, který mu přijde do e-mailu. V průběhu soutěže může každý uživatel hlasovat pouze jednou. Další hlasy od jednoho uživatele budeme ignorovat.
Hlasovat v Ceně Popularity
Vaše osobní údaje zpracováváme pro účely nominace do soutěže, vyhodnocení a informování o výsledcích. Bližší informace o zpracování osobních údajů, zejména předávání údajů mimo EU a vašich právech, najdete v sekci Ochrana osobních údajů.
Vyhlášení
Vyhlášeno bude 13 vítězů v jednotlivých kategoriích a z nich bude vyhlášen 1 absolutní vítěz v Ceně popularity. Cenu obdrží absolutní vítěz Ceny popularity. Všichni vítězové jsou oprávněni užívat ikonku Vítěz ShopRoku 2019 Cena Popularity v kategorii, ve které zvítězí.

Podpora hlasování
Umístěte ikony pro podporu hlasování na svůj web a získejte co nejvíce hlasů pro váš e-shop.
Soutežní kategorie
Vybírat můžete z následujících kategorií, které korespondují s hlavními kategoriemi v Ceně kvality.
- Auto - moto
- Elektro
- Móda a doplňky
- Zábava a volný čas
- Bydlení a design
- Erotické zboží
- Obchodní domy
- Dětské zboží
- Hobby
- Sport a fitness
- Dům a zahrada
- Krása a zdraví
- Výpočetní a telekomunikační technika
CENA HEUREKY
Cena udělená odbornou porotou složenou z předních osobností českého e-commerce trhu. O cenu se mohou ucházet e-shopy, které jsou něčím výjimečné, stojí za nimi zajímavý příběh, přispívají k sociální integraci, nebo jsou jakkoliv unikátní. Vyhlásíme vítěze a dva finalisty.
Přihlášení
Registrace do Ceny Heureky probíhá pomocí formuláře v období od 2. 12. 2019 do 31. 1. 2020. Registrovat e-shop, který je něčím zajímavý, může kdokoliv — jeho provozovatel, jeho zákazník a podobně. Registrace e-shopu na Heurece není podmínkou. Při vyplňování formuláře uveďte, kdo e-shop přihlašuje plus kontaktní údaje, link na e-shop, stručný popis činnosti e-shopu a informace, čím je výjimečný a proč by právě tento e-shop měl vyhrát.
Hlasování
Po ukončení registrací budou vybrány ty nejzajímavější projekty a zařazeny do nominace. Z nominovaných pak vybere odborná porota dva finalisty a vítězný e-shop, který získá Cenu Heureky.
Registrovat do Ceny Heureky
Vaše hlasování a osobní údaje zpracováváme pro účely vyhodnocení soutěže a informování o výsledcích. Bližší informace o zpracování osobních údajů, zejména předávání údajů mimo EU a vašich právech, najdete v sekci Ochrana osobních údajů.
Vyhlášení
Vyhlášeni budou dva finalisté a jeden vítěz. Finalisté i vítěz jsou oprávněni užívat ikonku Finalista/Vítěz ShopRoku 2019 Cena Heureky.

Pořadatelem soutěže ShopRoku 2019 je společnost Heureka Group a.s. provozovatel nákupního rádce Heureka.cz, který lidem radí při výběru produktů a kvalitních obchodů. Pořadatel si vyhrazuje právo konečného rozhodnutí ve všech záležitostech souvisejících s pořádáním soutěže, a to včetně jejího přerušení, odvolání, či úpravy pravidel. Pokud vznikne důvodné podezření, že výsledky soutěže se subjekt pokusil zfalšovat, nebo porušit podmínky, má pořadatel právo daný obchod ze soutěže vyřadit.